Vinuniq AS

Fleksibilitet, innovasjon og merkevarebygging

Se hele utvalget til Vinuniq AS

Fleksibilitet, innovasjon og merkevarebygging er grunnpilarene i det dynamiske og unge selskapet, Vinuniq. Markedsinnsikt og dyp forståelse av kundens behov gir oss de nødvendige forutsetninger til å skape vekst for egne produkter og våre leverandører. Vi snur oss raskt rundt for å være de første i markedet når mulighetene byr seg.

“Vinuniq selger et øyeblikk. En følelse. Et øyeblikk av nytelse i hvert glass”

— Ane-Karine Sand, Managing Director

Klassisk og moderne er ord som beskriver Vinuniq godt. Dette er selvmotsigende ord som gir mening siden porteføljen til Vinuniq er en god blanding av klassiske vinområder og kreative viner og vinstiler.

Porteføljen består av unike viner fra både Europa og Sør-Amerika, derav ordet Vinuniq. Vinprodusentene som selskapet representerer i det norske markedet, er familiedrevne vingårder med fokus på kvalitet. Kvalitet vil alltid stå høyest på prioritetslisten i selskapet selv om kreativitet og engasjement er nøkkelord som driver selskapet videre.  

Bilde av Ak2

Team

Bilde av Vinuniq Copy
Bilde av Vinuniq